Gratis verzendkosten
Gratis verzendkosten. Bij levering zijn de verzend- en servicekosten van een pakket of brievenbus-envelop binnen Nederland momenteel € 6,95 bij een online-bestelling onder € 200,- exclusief BTW. ATTENTIE; Dit is dus € 242,00 inclusief 21% BTW. Voordat een bestelling is geplaatst, zullen wij je eerst op de hoogte brengen van het complete factuurbedrag inclusief de mogelijke extra verzend-/servicekosten. Bestellingen buiten Nederland worden vanaf €500,- Franco verzonden.
Verzendwijze
De verzendwijze hangt af van het gewicht, afmetingen, de waarde van je bestelling en of het door de brievenbus past of niet. Wij versturen met bekende expediteurs zoals MyParcel, UPS, DHL of met Post.nl tegen de op dat moment meest recente en gunstigste tarieven. Alle bestellingen die wij, tijdens werkdagen, op dinsdag en donderdag verzenden en voor 12:00 uur in de middag ontvangen, kunnen de volgende werkdag worden geleverd met een spelings-ruimte van 2 à 3 werkdagen!
Weekend-bestellingen worden op de eerstkomende werkdag maandag verwerkt, en op dinsdag en/of donderdag verstuurd.
Plaats je in het weekend een bestelling of tijdens sluitingstijd? Tijdens vakantie-periodes worden deze bestellingen en berichten de eerst volgende maandag na de vakantie-periode op volgorde van binnenkomst afgehandeld. Voor spoedzendingen, kan je op deze maandag nog contact met ons opnemen.
Binnen Europa | Gratis | Franco levering vanaf EUR 500,-
Binnen Europa worden geen verzendkosten gerekend vanaf €500,-. Gemiddelde levertijd is dan 1-5 werkdagen.
Buiten Europa | Gratis | Franco levering vanaf EUR 500,-
Buiten Europa worden geen verzendkosten gerekend vanaf €500,-. Levering is binnen 3-9 werkdagen.
Servicekosten
Indien er bij je webshop order service-kosten worden gerekend dan zijn deze gebaseerd op verzend-, administratie-, materiaal- en afhandelingskosten.
Akkoord met de voorwaarden
Indien je je aanmeld via de website ga je akkoord met onze algemene voorwaarden.
Klantenservice
Heb je vragen of opmerkingen met betrekking tot jouw bestelling, bel tijdens kantooruren met de Glaser klantenservice +31 20 684 4744.
Officiële factuur
Je officiële factuur inclusief BTW, de mogelijk bijkomende kosten en de bij jouw bekende betalingscondities, ontvang je na afhandeling van je bestelling via de online winkelwagen, email, of zijn direct te betalen in de webshop winkelwagen via Ideal of Paypal.
Orderverwerking
De orderverwerking werkt als volgt: Glaser ontvangt en verwerkt eerst jouw (online) bestelling, waarbij alleen geleverde goederen in rekening worden gebracht. Mochten er toch artikelen zijn die op dat moment niet leverbaar zijn en toch al betaald zijn via het webshopbetaalsysteem, dan storten wij het desbetreffende bedrag terug op je rekening of overleggen we om een couponcode met de waarde van de artikelen die op dat moment niet leverbaar zijn te geven. Hierin nemen wij altijd eerst contact met je op.
Retourzendingen
Retourbeleid
Voor het ruilen of retourneren van artikelen hou rekening met het volgende:
-
Je kunt ruilen binnen 14 dagen na de factuurdatum
-
De artikelen in de verpakking moeten ongedragen zijn en de etiketten moeten nog op de onaangebroken verpakking zitten
-
Verstuur of vermeld het aankoop factuurnummer
-
Sale items worden niet geruild
-
Artikelen die speciaal zijn besteld kunnen niet worden omgeruild.
-
Het is belangrijk dat wij weten wat de reden is waarom je de producten wil retourneren; daarom verzoeken wij je ten alle tijde ons retourformulier in te vullen, mee te nemen of sturen. Zo kunnen wij ons blijven verbeteren.
Je kunt een formulier vinden onder aan onze Algemene Voorwaarden. Retourzendingen kunnen per post verzonden worden naar het volgende adres:
Glaser Quality Beads
T.a.v. Retourafdeling
Meerlandenweg 62
1187 ZR AMSTELVEEN
De verzendkosten voor het retourneren zijn voor eigen rekening. Graag wel de reden van het retourneren aangeven zodat wij weten waarom de producten retour komen en je daarmee in de toekomst beter van dienst kunnen zijn.