Het artikel is toegevoegd aan de wishlist
Welkom     +31206844744

Veelgestelde vragen

veelgestelde vragen 

Aan wie leveren jullie ? 
Wij leveren klanten met pure passie voor nieuwe mode, kralen en bijouterie onderdelen. Verder leveren we aan het bedrijfsleven, branchgerichte organisaties en kunstenaars. Heb je (nog) geen KvK inschrijving, ben een startup of wil je kijken of je nieuwe ontwerpen succesvol aanslaan met de materialen van Glaser? Dan helpen we je ook graag.

Zijn alle metalen producten nikkelvrij?
Ja, volgens de Europese normen zijn al onze metalen kralen en sieraden onderdelen nikkelvrij!

Wat is het verschil tussen Crystal en Crystal AB?
De Crystal variant is volledig in kristalkleur. De Crystal Aurore Boreale ook wel Crystal AB of Irise genoemd is dezelfde steen als de Crystal maar dan met een AB coating. Swarovski is begonnen met deze coating en heeft dit Aurore Boreale genoemd. Aurore Boreale is bij ons beter bekend als het Noorderlicht en geeft daarmee het effect aan van de kleuren. Deze benaming wordt nu bij vele andere producten ook op deze wijze gevoerd. Om het verschil nog beter in beeld te brengen hebben wij onderstaande afbeelding toegevoegd. 

Crystal AB verschil Glaser Amsterdam

Wat is het minimum orderbedrag?
Wij hanteren in onze webshop een minimum orderbedrag van € 0,- In de showroom is er geen minimum orderbedrag. 

Wat zijn de inkoopvoorwaarden voor bedrijven?
Van bedrijven hebben wij hebben nodig 
1) Geldig KvK inschrijving

2) Bedrijven in het buitenland: een geldig BTW nummer en registratienummer bij een KVK in het desbetreffende land. 
3) Voor kunstenaars: een door de Belastingdienst afgegeven “Ontheffing administratieve verplichtingen omzetbelasting”.

Kan ik online bestellen?
Ja, via deze site kan een bestelling geplaatst worden vanaf € 0,- Wel worden er verzend- en administratie-kosten in rekening gebracht bij een bestelling onder de € 50,-

Leveren jullie in het buitenland?
Ja, wereldwijd. 

Hoe kan ik bij Glaser bestellen?
Via de webshop, in de showroom, via de telefoon, fax en email. Als je al over onze artikelcodes beschikt, kan je bestellen per email, whatsapp, telefoon en/of fax. Wij staan je graag te woord en kunnen assisteren op elk niveau van onze mode en sieraden-vakgebieden.

Hoe lang bedraagt de levertijd?
Glaser hanteert momenteel een levertijd van tussen een enkele werkdag à 1 week; Afhangend van het type bestelling en wanneer u de bestelling plaats en betaald.

Hoe verzendt Glaser?
Pakketten worden verzonden via de Postnl, Myparcel of UPS. Dit hangt af van hoe groot of klein het pakket is. Wij verzenden tegen de meest gunstige tarieven.

Wat zijn de betalingsmogelijkheden in de showroom Amsterdam?
Je kan in onze showroom met contant geld betalen maar ook pinnen.

Kan ik in de showroom met creditcard betalen?
Het is niet mogelijk om met creditcard in de showroom te betalen

Waar is Glaser gevestigd?
Elementenstraat 10, Amsterdam Sloterdijk - Amsterdam WestPoort / Stadsdeel Amsterdam West.  
Ring afslag S102, Ter hoogte van Transformatorweg 28, Cafe Westpoort nabij Burger King, Ibis Hotel, en Dell. 

Hoe is Glaser met het openbaar vervoer te bereiken?

Aangezien deze informatie vaak veranderd, willen wij je doorverwijzen naar 9292OV. Zij beschikken over de meest recente route informatie.

Is het betaald parkeren in Amsterdam Sloterdijk
Ja, voor de eerste drie uur 0,10 cent per uur, daarna 2,60 per uur. Op zaterdag is het vrij parkeren, en als er plek vrij is op de oprit naast het pand, dan kunt u daar doordeweeks ook gratis parkeren.

Wat zijn de algemene voorwaarden?
U kunt de algemene voorwaarden vinden onderaan iedere pagina van deze site. Alle leveringen geschieden volgens de Algemene Leveringsvoorwaarden, zoals gedeponeerd bij de KVK te Amsterdam.

Good things happen when beads get together.

Ontwikkel nieuwe stijlen en ontvang gratis "Kralen - & Fashion-Component"-Updates inclusief een couponcode t.w.v. € 5,-.(*)
*deze actie geldt alleen als je nog niet bent aangemeld voor deze update.